*فقط نمیخواستم پستم بدون عکس باشه*

اگه یه روزی بهت این فرصت داده میشد که کتاب زندگیتو بزارن جلوت و هر چیزی که توش نوشته شده رو پاک کنن و بگن بیا این قلم خودت بنویسش چی مینوشتین توش؟ (به سوالا جواب بدین )

 

1)دوست داشتی اسمت چی باشه؟

قبلا از اسمم وحشتناک بدم میومد و دلم میخواست اسمم حنانه باشه

ولی الان دوسش دارم :">

2)دوست داشتی پدر و مادرت کس دیگه ای باشن؟

مامانمو دوس دارم

3)دوست داشتی کجا زندگی کنی؟

ایران ، اصفهان یا شیراز*منتها نه توی یه همچین زمانی*

4)دوست داشتی تو چجور خونه ای زندگی کنی ؟ (محیط خونه منظورمه )

یه خونه بزرگ چوبی خوشگل که یه حیاط بزرگ و یه گلخونه شیشه ای تو حیاطش داشته باشه

5)دوست داشتی چه شکلی می بودی؟ (هر چیزی که تو ظاهرتون میتونه باشه )

من ظاهرم رو کاملا عوض میکردم

6)دوست داشتی تو چه رشته ای تحصیل میکردی؟

وای رویای من چیزی ب اسم درس نیستننتحصنصتستسدسذتستس ولی تجربی

7)دوست داشتی ایندت چه شکلی میشد ؟

فورتنایت ، ارامش ، ازادی ، پول ، پول ، پول و کمی عشق

8)دوست داشتی چه اخلاقیاتی داشته باشی و چه اخلاقیاتی نداشته باشی؟

دوس داشتم انقد احساساتی نبودم و به هرچیزی اهمیت نمیدادم

عین الینا که احساساتشو خاموش کرد و همرو بدبخت کرد.

9)دوست داشتی چه مهارت هایی داشتی؟

​​​​​​دوس داشتم یه نقاش خفن میبودم و صدای زیبایی میداشتم

(و رکورد کیلای نینجا توی فورتنایتو هم میزدمㅠㅠ)

10)به نظرت اگه خودت تقدیرتو مینوشتی از اینی که الان هستی بهتر میشد وضعت؟

اگر خودم تقدیرمو مینوشتم الان اصلا اینجا نبودم

11)به نظرت میتونی خلاف اونچه که برات تقدیر شده رفتار کنی؟

من تقدیرو اونقدام جدی نمیگیرم که مثلا بیام بگم من اگر فردا امتحانم شیمیمو یه 0 کله گنده گرفتم کار تقدیر بود ، نه اصلا اینطور نیست صفری که قراره فردا بگیرم دلیل اینه که الان پای کتابام نیستم و نشستم یه چالش چرتوپرت با جوابای چرتوپرت تر که هیشکی نمیخوندش انجام میدم💅

12)از موقعیتی که الان داری راضی هستی یا دوست داشتی واقعا این قلم دست تو بود و تو تقدیر میکردی؟

معلومه که راضی نیستم مگه مغز خر خوردم داداش

13)به نظرت چه زندگی خوبه؟ تعریفت از زندگی خوب چیه؟

تعریفم از زندگی خوب یه مامان بابا و داداش پایه و البته خواهر کوچیکتری که رو مخ نباشه*صرفا چون دلم نمیاد بندازمش بیرون*

پول زیاد

*ببینین داریم چی میکشیم که زندگی خوبمون با پول کامل میشه*

و فورتنایتی که فیلتر نباشه🎅

 

منبع ← اینجا