بله و من هم یک سال بزرگتر شدم

من بلد نیستم احساسی و اینا بنویسم چون اصن چشم دیدن خودمو ندارم چه برسه بخوام بشینم بنویسم واسه خودم😭

ولی باید از چندنفر تشکر کنم چون جدی جدی خیلی تو این تایمی که بیان بودم اینجارو برام قشنگتر کردن

درکل من تنها دلیلی که هنوز اینجام این چندنفرنㅠㅠ

درسا باید یه تشکر کنم از تو و فکر نکنم نیاز به توضیح داشته باشه دیگه..

من همه درد و دلامو اعصاب خوردکنیامو حال بدام پیش تو بود

و البته همیشه اصرار داشتم توهم همینطور باشی پسشم چون دلم میخواد همونقدر که تو به من کمک میکنی منم به تو کمک کنم و بهت حس خوبی بدم :">

تنهام نزار هیچوقت :> خیلی دوست دارم💜

~~~

کت

کت به جرات یکی از معدود کسایی بودی که همیشه همیشه حواست به من بود و حالمو پرسیدی و نگرانم بودی درست مث یه مادر*بیا اینکه کوچیکتریو فاکتور بگیریم*

توروهم خیلی خیلی زیاد دوس دارم و بدون جز اصلی ترین دلایل موندن من اینجایی :">

توهم تهنام نزار هیچوقتㅠㅠ💙

~~~

صدرا

شاید این اقا پسرو خیلیاتون نشناسین یا اسمش به گوشتون نخورده باشه ولی ایشون همیشه همیشه توی خ من هست و هر هفته باهم کلی حرف میزنیم و احتمالا خیلی بیشتر از خیلیاتون با صدرا حرف میزنمㅠㅠ

اره خلاصه خیلی خوبه تازه داره بهم اصول تقلب کردن هم یاد میده😭

من پیش پسرا خیلی خجالتیم و تو اولین دوستِ پسرمی ولی اینو بدون خیلی خیلی زیاد دوست دارم و از صحبت کردن باهات لذت میبرم💛

~~~

لی لی

لی لی! ای بیشعورِ بی طاقتی که هی وباتو حذف میکنی و من نمیدونم کجا باهات حرف بزنم!

لی لی ای که از همون ماه های اول سر ج.ح باهم دوست شدیم

ای کسی که وبلاگ دنست توی ۱۳ روز ۱۰۰ نفره شد بااینکه جدید بودی

ای کیوت ترین و کوشولو ترین اونی دنیا

دوسمت دارمㅠㅠ💚

~~~

هانا

هانا توهم دقیییقا مثل کت همیشه کلی کلی بهم سر میزدی و حالمو میپرسیدی و من اعتراف میکنم که دربرابر مهربونیات خیلی کم کاری کردم ولی اره خلاصه ببخشید دیگهㅠㅠ❤

~~~

سانا

درسته الان خیلی کم باهم حرف میزنیم و راه ارتباطی زیادی نداریم

ولی من اون اولا که یادم نمیره "))

مهربونیات و خوش قلبیات رو یادم نمیره

اینکه همیشه چندساعت نبودم نگرانم میشدیو یادم نمیره

اینکه یه گوزلاغ بخبخ بودی و هستیو یادم نمیرهㅠㅠ

امیدوارم همیشه توی درسات موفق باشی و همونطور که میخای ، با قلب مهربونت به مردم کمک کنی

~~~

اسمت چی بود ای شامپانزه بوزینه امازونی وحشی؟ اها! لونا..

خب همه چیزو بالا ذکر کردم ای میمون امازونی عقب مانده ذهنی😭

وای من اولا فکر میکردم تو از من تنفر دارییییییییی*تازه فکر میکردم از لی لی بزرگتری و خیلی احساس کوچیک بودن داشتم اون اولا*

ولی بعد که دیدم قالبت جینکسه و ارکین فنی دیگه جرات به خرج دادمو اومدم باهات اشنا شدم

و بعد کلی پیشت عر زدمㅠㅠ

قلب قلب قلب قلب انسان برای تو ای بوزینه💜

~~~

جیوو

فقط بگم خیلی دوست دارم خوش قلب ترین و مهربون ترین پرنسس بیانㅠㅠ💛

بچها من همتونو کلی دوست دارم کلی باهاتون حرف زدم کلی خوش گذروندم

درکل مرسی بابت تمام تبریکاتون 

بوس خدافس

~~~

اینم از طرف من داشته باشین

*نمیدونم چرا عکسش نمیاد=-=

Blue
Nik ft. Dina