اگه قرار باشه دنیا رو به پایان بره...

۱. و فقط حق داشته باشی یک نفرو نجات بدی اون یک نفر کیه ؟

خودم ، که بعدش تنهایی تو زمین هرکاری خواستم بکنم بعدش بمیرم :>
۲. اخرین غذا یا خوراکی ای که دوست داری قبل از مردن بخوری چیه ؟

پیتزا
۳. ترجیح میدی پایان دنیا به چه شکل باشه ، حمله ی زامبی ها و کشتار نسل بشریت یا برخورد یه شهاب سنگ و نابودی اکوسیستم ؟

زامبی ها خیلی چیز خفنی میشه هرچند فکر نکنم ما اونجور که تو ذهنمونه تا اخرش دووم بیاریم و مث الی زنده بمونیم ته تهش دو هفته دووم بیارم من.. ولی اره زامبیا

۴. اگه قرار بر انتقراض همه ی گونه های جانوری باشه و تو بتونی فقط یکیشو نجات بدی اون چیه ؟

من خیلییی حیوونارو دوس دارم ولی ببعیا ک بتونیم گوشتشونو بخوریم زنده بمونیم :d

۵. دوست داری زمین دوباره احیا بشه و انسان ها زندگی جدیدی رو شروع کنن یا برای همیشه از بین بره ؟

دوس دارم زمین دوباره احیا بشه با اینکه نمیبینم چطوریه ولی دوس دارم نسل بعد هم تلاش خودشونو بکنن

۶. بعد از احیای دوباره ی زمین ، فکر میکنی زندگی چجوری باشه ؟

دوباره ادما قارنشینی زندگی میکنن و شاید یه روز پیشرفت کنن شایدم تو خماری بمونن؟
۷. اگه قرار به نابودی تمام کتاب ها باشه و تو بتونی سه تاشونو نجات بدی ، چه کتاب هایی هستن و از چه نویسنده هایی ؟

هری پاترا قطعا قطعا قطعا :"> ک خب از جی کی رولینگ

​​​خوب های بد بدهای خوب از سومان چینانی چون خیلی خوشم اومد ازش

و فال حافظ😭😂

۸. اخرین حرفی که به بهترین دوستت میزنی چیه ؟

خیلی خیلی خعلیییییی دوست دارمم

۹.‌ دوست داری آخرین لحظات زندگیت رو در حال چه کاری باشی ؟

بغل کردن مامانم

۱۰. به نظرت این دنیا ارزش باقی موندن داره یا نابود شدنش رو ترجیح میدی ؟

دنیا ارزش موندن داره ولی بعضیا لیاقتشو ندارن

منبع: aylin123.blog.ir


+بچهااا چالش بزارین من چالش خیلی دوس دارم :">

++قالب جدید ، مرسی الاخم!

+++دلم واسه خیلیاااا تنگ شده ولی اخرین باری که باهاشون حرف زدم مثکه زورشون میومد حرف بزنن

++++احساس میکنم اگه کامنتارو وا بزارم کسی چیزی نمیگه

+++++من گوربا میخام.. سمپسدسدسثندصدص خونه خالمینا حیاطشون پر گورباعه کاریمونم ندارن بشون دست بزنیم الانم اونجام زورتون بیاددمثدثددث

++++++بیاید ج ح؟