بیاین از آرزوهای قشنگتون بهم بگین

کوچیک یا بزرگ فرق نداره هرچی بیشتر از همه دلتون میخاد🪄

توی این لینک(کلیک کنین)

شاید پستشون کردم.. اگر میخاین هیشکی نبینتشون بگین :"<

+دیگه اپدیتش نمیکنم ولی اگر چیز جدیدی گفتین همینطوری به پست اضافه میکنم!


طبق معمول همه به تخمشون گرفتن ولی ما ب همیناام راضی ایم^^

~~

کاشکی یه خونه داشتم که برای خودم بود خوده خودم اینجوری استرس اینکه کجارو دارم که برم رو نداشتم

ایشالا بهش میرسی🌚🌱

~~~

دوست دارم ک روانشناسی قبول شم ک برم روانشناسی نی نی ها بشم یا ی شغل بزرگی بیارم ک بتونم پول زیادی بیارم ک بتونم ب فقیرا و بیماری های ناعلاج کمک کنم و .....

چه کیوت.. مهربون

~~~

دوست دارم مثل قبل هر بیست و چهار ساعت بتونه آنلاین شه:) اوضاعش خوب بشه و غیره ببخشید که زیاد قشنگ و رویایی نیست🤌🏻🗿

درک میکنم

ولی نزار یه ادم بشه همه زندگیت #مشاور_بهار😔

~~~

دوست دارم دیگران عکس میا رو نذارن تو وبلاگ شون بعد بعضی ها فکر کنن اون طرف خودشه . واقعا چه حسی دارید از اینکار ؟

اخه چرا باید یه نفر فکر کنه میا وبلاگ داره اونم توی بیان؟ بعدشم من طرفدارشم دوس دارم عکس ایدلمو بزارم پروفایلم فکر نکنم خودش مشکلی داشته باشه که شما دخالت کنی!

~~~

خاکتوسرت کنن چقد گاوی خرر

آینه آینه😔😂

~~~

ارزو دارم جای ارزو،با عمل بتونم ارزو دیگران باشم

سنگین بود داداش

~~~

آرزو دارم در آینده برای خودم یه زندگی کلاسیک و آرامش بخش داشته باشم

ارزوت خیلی ساده و قشنگه و اتفاقا دست نیافتنی نیست میتونه یه هدف باشه بجای ارزو!

منم میخامش واقعا واقعا :"))

~~~

خب..این آرزو منه که خب تمام درس خوندم بخاطر اونه: یه روزی حسابی پولدار و معروف بشم توی شغلم

عالیه و واقعا باید براش تلاش کرد

بهش میرسی❤

~~~

ارزو دارم یه هدف درست انتخاب کنم که با تمام وجود براش تلاش کنم و تلاشام بی نتیجه نمونه

خیلی منی ولی وقتی ب قسمت پیدا کردن هدف میرسم ارور میخوره😂😭

~~~

آرزو؟... آرزو به نظرم یکم کلیشه‌ای هست، بهتره بهش بگیم هدف. هدف من تو زندگیم اینه که به جایی برسم که وقتی توی اون جایگاه ایستادم از خودم راضی باشم.

این ناشناس مورد علاقم بود>>>

~~~

آرزو نیست... هدفمه:) ولی میخام خلبان شم.... برم دنبال پارسا و مسیح یه پرواز ببرمشون و اونقدی مستقل بشم که... ی خونه شیک و جمع و جور بخرم برم با پارسا و مسیح و رلش زندگی کنیم:)))))🙂💜

منم جا میدادی عقده ایㅠㅠ

ن خب دور از شوخی امیدوارم بهش برسی و قطعا میرسی چون داری براش تلاش میکنی!

~~~

ارزو‌میکنم‌بزرگ‌ک‌شدم‌چنان‌ادمی‌شم‌ک‌بخوره‌ت‌تخمشون‌

من دردم گرف بجاشون بابایی..

ایشالا که میشی!

~~~

ارزو دارم تو مسابقه فردا برنده بشم و زبان انگیسیم حرفه ای تر بشه البته هستا:/ نه اون قدری که میخوام و پولدار بشم بتونم به خارج کشور سفر کنم و اهنگ که کاور میکنم تموم شه و تا مسابقه فردا به خونمش:( حلاام کنید فردا بیچارم 😂😐

اوه اوه حالا مسابقه چی هست؟ چی کردی؟

موفق باشی^^

~~~

ارزو دارم با ارزو دوست بشم تا ارزو ارزو کنه همیشه دوست بمانیم:/

منتغیه👈👉

~~~

آرزووو... خب... شاید اون 6 میلیاردی ک از بچگی (که نمیدونستم میلیون و هزار و میلیارد چ فرقی دارن باهم) منتظرش بودم بیاد...

وای😂😂امیدوارم بیاد😔

~~~

ایرین تویی؟

​​​​​​نه نه من ایرین نیستم

~~~

ارزوم اینه ک بات دوس شم

اگر نگی کی ای و دوس نشیم عذاب وجدان میگیرم

~~~

آرزو میکنم..به آرزوهام برسم"|

وای😂😂

~~~

آرزوم بگا رفتنته

اوخییییی چ کیوت(وقتی نمیدونم چی جواب بدم نمیخامم بددهنی کنم)

~~~

آرزوی خودت چیه؟

ازادی توی ایران؟

و اینکه در اینده بتونم موفق و مستقل شم

و اینکه مامان بابامو ببرم پیش خودم وقتی پیر شدن :>

+ارزو زیاد دارم