منم تصمیم گرفتم برمش چون هیچ ایده ای واسه پست ندارم


روز اول ← یک عکس درمورد خودتون و ۱۵ فکت جالب درباره خودتون

این شبیه ترین چیزی بود که پیدا کردم تو گالریم :)

خب من چندان مغزم برای فکت و این چیزا نمیکشه پس هرچی ب ذهنم رسید مینویسم چرندیات ..

  1. یه حقیقت هس که میترسم جلوی شما رو کنم ولی خیلیا فهمیدنش .. از کره متنفرم*جز ب.پ*و هیترم
  2. فن رپ فارسیم و تعصبی فن هیدنم پس بیاین جلو🐧🚬
  3. هیچوقت نتونستم درست حسابی یه نفرو به عنوان بست فرند نگه دارم کلن هیچکس یا با من نمیسازه یا منو به عنوان دوست صمیمیش حساب نمیکنه :"
  4. توی مجازی خیلی خیلی با همه گرم میگیرم و سعی میکنم خوب رفتار کنم و برونگرااعم ولی خب دروغ چرا توی حضوری خیلی اینطور نیستم یکنفر به علایقمم توهین کنه سعی نمیکنم قانعش کنم عصبی میشم ی چیزی بش میگم=-=
  5. کیوت نیستم🐢
  6. ویس روزی ک از بیان میرمو ضبط کردمه از قبل :>
  7. کاغذ خوردم یبار=-=
  8. با هرکی دلم بخاد دوست شم نمیتونم یا صمیمی نمیشیم یا میونمون شکراب میشه
  9. قیافه ندارم
  10. فکر کنم فقط یک نفر توی بیان قیافمو دیده اونم درساعه

خب دیگه هیچی به ذهنم نمیرسه بسه=-=


روز دوم ← معنی پشت اسم وبلاگ شما

خبب just a dreamer معنی خاصی نمیده اشاره مستقیم به اینه که من یه رویاپرداز به تمام معنام!

یعنی روزی نیست که با رویاپردازی من به پایان نرسه :)

انقدر که خودمو توی موقعیت های رویایی و مختلف تصور کردم که خودمم خسته شدم ولی همچنان حس میکنم بدون رویاپردازی نمیتونم زندگی کنم@-@


روز سوم ← یه عکس از حیوانات خانوادگیتون

من هیچوقت حیوون خانوادگیام از جوجه نگذشتن😭😂


روز چهارم ← عادتی که دلتون میخاست نداشتینش

عاام اینکه محکم پلک میزنم یا سرمو زیاد تکون میدم :"


روز پنجم ← عکس از جایی که رفتین

حالا بعد اضافه میکنم=-=


روز ششم ← سوپر قهرمان مورد علاقتون و چرا؟

عاا واندروومن ، چونکه اولا خیلی خوشگله :"| دوما فیلماش جز فیلمایی بودن که خیلییی از دیدنشون لذت بردم و اینکه بهم میگن شبیهشم :)) ینی شبیه بازیگرش*


روز هفتم ← یه عکس از شخصی یا چیزی که بیشترین تاثیر رو روی شما داشته

​​​

بدون شرح :))


روز هشتم ← اهداف کوتاه مدت شما برای این ماه

راستش اینکه بشینم درس بخونم تا حداقل امتحان های نوبت دوم رو خراب نکنم واقعا میخام :"))


روز نهم ← توی روزهای اخیر چه چیزی باعث افتخارتون شده

هیچی فقط هربار که موزیک خانوادگی ۲ رو گوش میدم خیر سرم افتخار میکنم ایرانیم :)😂

نه خب جداً هیچی ..


روز دهم ← اهنگایی که وقتی خوشحال ناراحت بی حوصله نگران و عصبی هستین گوش میدین؟

اخ رسیدم به سوالی که دوست نداشتم برسم چون من سلیقه موسیقیم اصلا به این جو و فضا نمبخوره😭😂

خوشحال: عاشق زندگیم ، یاکوزا ، تابستون کوتاهه ، عروس ، مث من ، بالانس و کلی اهنگ دیگه>-<

ناراحت(من اصولا ناراحت میشم اهنگ شاد گوش میدم ناراحتیم یادم بر ولی خب الان ی چنتا دپم میگم :|): نکنی باور ، سیگار صورتی ، باز میریم باهم ، دلت با من نی تو ، فدای سرت و کلی اهنگ دیگه=-=..

بی حوصله: هرچی دم دستم بیاد پلی میکنم ولی الله تتلو خیلی حال میده😐😂

نگران: اهنگ گوش نمیدم :|

عصبی: اهنگای اروم مث رفیق قدیمی مدگل ، چرا مدگل ، ماه یا لالایی اِما ، پرتقال من مرجان و اهنگای اینجوری :"))


روز یازدهم ← یه عکس از شما و دوستاتون

نکنه انتظار دارین واقعا یه عکس بزارم؟نخیر*--*


روز دوازدهم ← چطوری درمورد وبلاگر بودن فهمیدین و چرا یه وبلاگ درست کردین

خب من توی نت گشتم و بلینک شدم

بعدش خیلی عاشقشون شدم و هرروزم رو با برنامه های بلک پینک سپری میکردم اصلا هم پشیمون نیستم!

بعد اتفاقی وبلاگ blackpink.blog.ir و بعدش blackpinkk.blog.ir. رو پیدا کردم ک ادمینش یکیش فکر کنم هم اسم خودم بهار بود یکیش ریحون بود یکیم اشتباه نکنم سحر :"))

من تا ی مدت خیلی خیلیی زیادی از وبلاگای شخصی خبر نداشتم اصلا نمیدونستم وجود دارن تا یروز سر از وب پرپر دراوردم ادرس وبش ب گمونم.. نمیدونم هرچی فکر میکنم یادم نمیاد

اره خلاصه بعد کم کم وب هیرای رفتمو باهاش حرف زدمو کمک کرد اکانت بزنمو وب بزنم

ادرس وب اولیمم blink4ever.blog.ir بود

دومیش ب گمونم deneloba-star

سومیم ک الان داخلشین :<


روز سیزدهم ← نامه ای به کسی که اخیرا ناراحتتون کرده

راستش نمیدونم

رفتارش با خودم ک به تخمم

ولی رفتارش با دوستم خیلی بد بود!

ازت متنفرم

امیدوارم دیگه هم هیچوقت نبینمت :"))


روز چهاردهم ← یه عکس از خودتون و خانوادتون

آر یو کیدینگ می؟Xd


روز پانزدهم ← آهنگ هاتون رو درحالت پخش درهم بزارین ، ده تای اولی که پلی شدن چی بودن؟

اوکیییییی عاشق این قسمتشم!

  1. Drivers license از Olivia Rodrigo
  2. ژورنالیست از سامان ویلسون
  3. Another life از Motionless in white
  4. دن دن از مهراد هیدن و مودی موسوی
  5. راک ا چاک از مهراد هیدن و رضا پیشرو
  6. قلب بنفش از سپهر خلسه ، فکر کنم علی اردوان و ایدا
  7. Outside از Zayn Malik
  8. Connexion از Zayn Malik
  9. River road از Zayn Malik
  10. بیزنس از سپهر خلسه ، بهزاد لیتو ، سهراب ام جی ، سامان ویلسون و علیرضا جیجی

روز شانزدهم ← یه عکس دیگه از خودتون

اقا اقا من تازه یادم اومد این عکسا نیاز نیست حتما خودتون یا خانواده یا دوستاتون باشه صرفا چیزی باشه ک توصیفتون کنه

اوکی ب میا دقت کنین.. اون منم :|


روز هفدهم ← کسی که میخاین به مدت یه روز به جاش زندگی کنین و چرا

atanazpirzadi

نمیدونم بنظرم زندگی خیلی باحالی داره :d


روز هجدهم ← برنامه ها ، آرزو ها و هدف هایی که دارین

اگر بگم هیچی نمیخندین بهم؟ هیچی :))))

من هیچ هدفی واسه فردام ندارم چ برسه ب اینده

حتی نمیدونم دوسال دیگه قراره چه رشته ای انتخاب کنم برای ادامه زندگیم

مامانم سر این قضیه ک ب هیچی علاقه ندارم و هدفی ندارم بهم میگه بی لیاقت خیلیم زیاد میگه

ولی کاش میدونست چ صدمه ای به دخترش میزنه با هربار گفتن اینا؟

انگار ی چوب فرو کنی تو قلب ی خون اشام

اصلا نمیدونم.. اره :<


روز نوزدهم ← اسم های مستعاری که دارین و چرا

بهار ک اسممه :"|

چیچو ، اونموقع خیلی کیپاپر بودم و بایسمم جیسو بود واسه همین گذاشتم چیچو ولی ازش متنفرم ، متنفر پس اگر واستون مهمم بم نگین چیچو=-=

ونوس چون نام کاربریم ی جایی ونوسه و خب باید ونوس صدام کنن وقتی اسممو ندونن^^

همینا راستش


روز بیستم ← کسی که خودتونو در آینده باهاش میبینین

نمیفهمم منظور این سوالو.. منظورش کسیه ک تا اینده باهام رفیق مونده باشه و کنارم باشه؟

نمیدونم.. مامانم؟ :"|

اگه از بیان بخام یکیو بگم ک بنظرم دوستیمون حالاها زمان داره درساس.. و لی لی و تیلدا


روز بیست و یکم ← یه عکس از چیزی که خوشحالتون میکنه

اول یه فلش بک بزنین ب روز هفتم

دیگه..

اولین چیزی که به ذهنم اومد میا و کورش بود.. بعدش ویکتوری توی بازی مورد علاقم :"))


روز بیست و دوم ← چی شمارو با همه متفاوت میکنه

شخصیتی که دارم ، علایقی که دارم ، شرایطی که دارم


روز بیست و سوم ← چیزی که خیلی اونو میخاین

آزادی

و پی اس فایو

و نت بی پایان


روز بیست و چهارم ← سه تا کتاب روی قفسه ی کتاب هاتون

ساوی ، هری پاتر ، جنگ ملکه سرخ


روز بیست و پنجم ← چه چیزی همیشه توی کیفتون هست؟

ماسک.. من توی همه کیفام کلی ماسک دارم دلیلشم نامشخصه😭😂


روز بیست و ششم ← درمورد دوستاتون چه فکری میکنین

همشون خیلی خوبن با اینکه خیلی محدودن

ولی خب..

هیچوقت نتونستم با افراد زیادی دوست باشم

از اون گذشته هیچوقت نتونستم یه دوست صمیمی فقط و فقط برای خودم داشته باشم

ولی دوسشون دارم تصور اینکه نباشن سخته!


روز بیست و هفتم ← چرا دارین این چالش سی روزه رو انجام میدین

چون حوصلم سررفته بود :"|


روز بیست و هشتم ← یه عکس از سال گذشته اتون و الانتون ، چقدر تغییر کردین؟

تغییر خاصی نکردم ظاهری همون گوهیم که بودم اخلاقی همون سوپر گوهیم ک بودم^^


روز بیست و نهم ← توی ماه گذشته چی یاد گرفتین

خب زندگی من خیلی کم هیجانه

زیادی از حد کم هیجانه

و خیلی وقته کار خاصی رو یاد نگرفتم.. حتی یه کار کوچولو رو!


روز سی ام ← اهنگ مورد علاقه همین الانتون

اووووه

دلی از شایع و صادق

و Another life از Motionless In White


ایزی ایزی تامام تامام :|

تاحالا موزیک ویدیوشو دیدین؟ نبینین چیز خاصی نداره😔😂