سللللام و درود بر خردوش بیانㅠㅠ

تولدت مبارک میراااایی!🎉

حس میکنم یادت نیس چطور اشنا شدیم ولی من خوب یادمه .. چون چیز خاصی نبود😭😂

همینجوریمن کامنتاتو وب اینو اون میدیدم .. اومدم خصوصی وبت گفتم اشنا شیم؟ ت هم گفتی اره😂😂

خلاصه اشنا شدیمو .. صمیمی نبودیم تا اینکه مینی یه پست گذاشت گف لی لی قبلا همرو مزدوج میدادو اینا .. خیلی وقته تو بیان کسی مزدوج نشده چمیدونم عروسی نبودو اینا

بعد لی لی و مینی منو تورو انداختن ب هم

نزدیک عروسی بودو اینا من چصخل همچیو ب هم زدم😭😂🚬

واهای گاهی میومدم همینجوری خصوصیت حرف میزدم چصناله میکردمو اینا

الانم یادم اومد عه ادرس وبتو عوض کردی منم ک یسر داشتم میرفتم الان ندارمش(= عب نداره ا لیلی میگیرمش

اول خیلی کیوتو گوگولی بودی*هنوزم هستیااااا*ولی بعد کم کم شروع کردی ب دارک و سخسی شدن😎😂

*ولی ت هنوزم همون میرای خردوشه کیوتی(:*

اوخیی اونموقعو یادته ک گفتی اسمم ازین ب بعد هعو عه؟ بعد من میگفتم کیبوردم همزه نداره مجبورم صدات کنم هعو؟*هنوزم مث قبل مینویسم😂

خبب یمدته درستو حسابی بیان نبودم و این پستو خیلی یهویی نوشتم پ فقد سعی کردم از گذشته بگم(::

خلاصه ک .. تولدت کلی مبارک .. شاکریم ک خدا ت یه همچین روزی تورو بدنیا اوردو بوس پس کلت

تولدت مبارک💜

دریافت

(حالا از شانس گوه ک من دارم ت این مدت امروز تولد یه میرای دیگه در میاد ک من نمیشناسم و حسابی ضایع میشم*-*)

پ.ن: گفتم همینجا بگم ک قالب تموم نشده*^*