به نام خدا

اولا ک به خودم افتخار میکنم بابت اینکه یه سال اینجارو تحمل کردمXD

دوما مرسی بابت کسایی که بودن تو این مدت نه چندان کوتاه^^

تک تکتون واسم کلی ارزش دارین کلی دوستون دارم و ارزوهای خوبی واستون دارم!

ولی اینجا چننفر هستن که حسابی واسم ارزشمندن!(:

​​​​​​لیل

لی لییییی(من ادم نمیشم! لی لی فوراورD:)

از محدود افرادی که هیچوقت رفتارش باهام فرق نکرد ، همییشه واقن خوبمو خواست و همیشه تمامشو واسه م گذاشت تا کمکم کنه! هیچوخ اون لطف بزرگی ک در حقم کردی و ی چیزیو بم دادی تا بتونم اینجا بمونمو فراموش نمیکنم! حک شده اصن نمیشه تغییرش دادXD

تورو خیلی دوس دارم :") از خیلیا بیشتر!

💜

سانا

نیستی منم میدونم پستمو نمیبینی ولی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارمو دلم واست تو این مدتی ک کم بودی و الان ک نیستی خیلی خیلی تنگ شدو قراره بشه..! تو یه شخص مهم برای من بودی تو دنیای مجازی :") امیدوارم ی روز دوباره ی راه ارتباطی باهات پیدا کنم

دوست دارم💜

درسا

چی میشه برای یه عدد خر نوشت؟ اصن مگه خرا حرف ادمارو میفهمن؟😔😂

ت هم یه شخص مهمی :") مهم و ارزشمند! درسته تایم اشناییم باهات سه ماه بیشتر نیست ولی همین ک تونستم باهات بیشتر خیلیا که یه ساله میشناسمشون و فالوشون داشتم ارتباط برقرار کنم خودش خیلیه! نه؟

دوست دارم .. بیشتر از چیزی ک فکرشو بکنی(": الاخ من😞💜

نونایا

چی بگم من از مهربونی تو؟(: هیچوقت برام کم نزاشتی همیشه زودی نگرانم میشدیو همیشه حالمو میپرسیدی! اعتراف میکنم من در قبال این کارات خیلی کم کاری کردم و جدا معذرت میخام خب؟ شاید کم بهت سر زدم کم محلی کردم یا هرچی .. قول میدم تو سال جدید جبرانش کنم =)💜

هلی

هلیم از اون دسته افرادی ت بیان هستی ک نمیتونم ازت بگذرم*-* چیز ..(چرا جمله بندی من انقد ریدس؟نمیتونم دو دیقه احساساتی باشم😔😂💔)نمیتونم فراموشت کنم :") هم تو و هم لیلین خرسی ک چند وقتیه باهاش حرف نزدم و دلم حساااااابییییی واسه خودشو استوریاش و غیبتاش پشت معلماعو همکلاسیاش تنگ شده ..

اگه پستمو میبینین بدونین جفتتونو خیلی خیلی دوس دارم :")💜

پری

خبر ندارم ت بیان هستی هنوز ستاره هارو خاموش میکنی یا نه ولی وبت ک پاکه منم از حالت باخبرمو دارمت .. ولی ایشونم بسی واسم مهمه :) اعتراف میکنم اوایل خیلی ازت خوشم نمیومد ولی الان پیشت بسی راحتم😂 ولی یکم خنگی :") بات من دوست دارم^^💜

ننههههه پان ​​​پانننننن

تو هم تو این مدت طولانی همیشه بودیو خوشحالم هیچوقت نرفتی(" همیشه حالمو میپرسیو ب فکرمی*^*

هنوزم یادمه ک متنفری ادما حالتو بپرسن و ب این موضوع بسی اهمیت میدم😞😂

تا چن وقت پیش ننه بزرگم بودی ولی الان رسما ننمی!😂

لاو یوو💜

سکینه برفییییییییی(باران :")😂

به به .. سلام ب کسی ک یه قرنه باهاش حرف نزدمXD

چطوری بچه؟

​​​​​​موسس سلطنت سکینه ها!XD

یادته چطور صمیمی شدیم دیگه؟ سر جم کردن ۲۰۰ تا لباس تو جشنی ک لیل میخاست بگیره بود و چقدم ک تو گفتینو جون کندیم .. تهشم من همشو اپلود کردم😞😂

و چقد ارتباطمون کم شده اخیرا .. اخیرا ک نه خیلی وقته ک من متوجهش شدماا

اره خلاصه و اینکه من خیلی بت سر نمیزدم جاصت بخاطر این بود ک احساس میکردم واقن سر شیپ باراچو ناناحت میشی و میخاستم کمتر ناراحت شی[= اره دیگه ..

ت هم دوستت دارم و دلم حسابی واست تنگ شده💜


زیادین نمیتونم تک تک اسم بیارم بنویسم :") 

دیدین که؟ بعضیا هستنااا ولی دلم حسابی واسشون تنگه و خودم خجالت میکشم برم پیششون! پس اگه شمام فکر میکنین فراموش شدین یا این حرفا اصلا اینطور فکر نکنین! من تک تکتونو یادمه و ب خاطر دارم و فقد نیاز به یه پیام کوچیک از طرف شماست تا یخم اب شه :")

ولی همتون لحظات خوبیو برام رقم زدین خلاصه ک ..

لاو یو آللل💛

مرسی ک بودین .. بمونین .. تنهامم نزارین(":

:)💜💛


خر مننننن .. درسا اونی الاخه چطوریییی؟

درسته واست استوری گذاشتم ولی تو این جهنم دره ک اشنا شدیمم بالاخره باید اتفاقی بیفته نه؟*-*

تولدتتتت مبارککککککمبارککککک🎉💜

نیحاحا میدونی چیه؟ از وقتی با تو اشنا شدم ی شخصیت جدید و مهم وارد زندگیم شده(":

و دیگه زندگی بدون اون شخصیت برام سخته .. زندگی بدون ی الاخ برام سختههههㅠㅠ😂👀

ککلللللیییییییی دوست دارم قطعا ت جز تاپ ۴ فرندای مجازیمی و هیچی نمیتونه جلوی اینو بگیره*-*

کلی دوست دارمو کلی تولدت مبارک ..

از امروزم دیگه متنفر نباش .. میدونی امروز احتمال ۹۰ درصد میخان اطلاع بدن ک امتحانا مجازی میشه؟*-*

(هرچند چیز چندان جالبی نیس حضوری شه دهنمونو سرویس میکنن ولی خووو روز پر برکتیههه .. چون ی عدد الاخ توش بدنیا اومده*-*)

خلاااصههه ک تولدت حساااااابیییییی مبارک باشه انشالا ۸۲۷۲۸۲۸۲۷۷۲ سال عمر کنی فسیل شی فسیلت پودر شه-^-

لاو یوووووو خیلیییییییی بیشتر از چیزی ک فکر میکنیییییییی مخ من ..

💜(":

*ولی هنوز قدر ما نخبگان کشورو اینجا نمیدونن😔✨