شاید بین کلی ارمیو کیپاپر گذاشتن همچین پستی احمقانه بنظر بیاد ولی همه برا ایدلشون میزارن ..

همه کردند چرا ما نکنیم؟ :|

تولد عشقتونهههههه! یعس یعس درسته هیدن😂👈👉

من خیلی تو این مدتی که فنش شدم سعی کردم ملتو قانع کنم که هیدن ن اصکی بازه نه حقشه هیت بخوره شمام روش .. 

خب نزدیکای کم تر ا یک سال پیش بود*اون موقعم خود بنده ب شخصه مثل یک عدد گاو هیت میدادم😐💔

ک این جریانات پیش اومد که کاور البوم ذوزنقه مهراد هیدن شکل لوگوی بی تی اسه

اولا بگم ک شبیشم باشه شما کاری نمیتونین بکنین😐☺

دوما .. اسم البوم ذوزنقه س ، اینا دوتا ذوزنقه بالا پایین کنار همه برعکس لوگوی بی تی اس .. یجا هم تو یه پیجی یسری عکس دیدم حوصله نداشتم دانلود کنم اسکرین گرفتم ک اونم زیاده خودم سرچ کردم فقد لوگو و سال تاسیس رو نگا کنین

الان چی شد؟ بی تی اس کپی کار شد؟ هایب باید ازش شکایت شه؟ این دیگه دقیقا لوگوی بی تی اسه ذوزنقه هاشم دقیقا همون طرفیه .. بیاین منو قانع کنین بی تی اس اسکی نرفته! *من هیتی نمیدم ، دارم ثابت میکنم هرکاری اسکی نیست(:💔

حرفی میمونه؟

اوکی من از این به بعد اسم تقلب کار و اینا بزارم رو بی تی اس بهشون فحش بدم بدوبیراه بگم سابقه کارشونو ببرم زیر سوال عصبی نمیشین؟ ماشالا فندوم عصبی ای هم هستینا هرچی شه یچی میگین دوروز دیگه نگران خانواده بعضیاتونم

و اینکه بی تی اسی که از یه کمپانی بزرگه .. کجا اجرا کردن؟ سازمان ملل؟ کی ازشون تعریف کرده؟ رییس جمهور؟ چقد طرفدار دارن؟ بزرگترین فندوم دنیارو دارن؟

با هیدن مقایسه هم نکنین! هیدنی که از ۸۱ داشته با زدبازی زیرزمینی کار میکرده

هیدنی که نه از طرف کشورش ساپورت نشده ک هیچ اجازه کنسرت گذاشتن تو کشور خودشو نداره .. خوبه بیرونش نکردن! 

اینارو باهم مقایسه نکنین چون واقعا احمق بودن خودتونو نشون میدین

D:

بیاین قضیه اسکی از لوگوی بی تی اسو ببندیم

بریم سر یه چی دیگه

اسکی بیت از اهنگ ice cream ب پ و سلنا تو اهنگ Bowrelas

اولا ک اون اهنگ اصلا مال هیدن نبود فیت بودش مال کچی بیتزه

دوما همه جای دنیا ی چیزی هس تو صنعت موسیقی .. دیگه ادم میدونه که!

گاه حتی ترکا و اهنگارو از چندماه قبل ضبط میکنن

شنیدم Bowrelas هم همینه

اینام که یه ماهه یهووووییی بیت اهنگو عوض نمیکنن

پ اینم ببندین

هرکیم هیت بده گاو و خر و اسب و حیوانی بیش نیس حوصله ندارم بیشتر ازین وقت تلف کنم :|

گفتم تو روز تولدش شده یک نفر هم دیگه بهش حداقل هیت نده! همین-^-

شمام هیچجوره نمیتونین صدای فوق العاده و ژذابیت مهرادو انکار کنینXD

خداقوت ب اون کسی که تا اخر خوند و هنوز هیتری بیش نیست .. خسته نباشی پهلوانننن🔥

ذوزنقه هم مال مهراد بود ، هست و میمونه(=

تولدش مبارککککک

باااییی

 

11:11

💎